Як «Агроекологія» у Києві ярмаркувала

 

Ярмаркувати український народ любить. Для нашого люду ярмарок – це і торгівля, і свято, і розвага, і подорож. Унікальний колорит таких заходів, розмаїття товарів, характерів і облич відмічали ще класики української літератури. Згадати хоча б відому фразу Григорія Квітки-Основ’яненка: «Нема того на світі, чого не було на тому ярмарку», або знаменитий уривок із твору Миколи Гоголя: «Чого тільки не було на тому ярмарку!.. Хоч би в кишені було рублів з тридцять, то й тоді б не закупив усього ярмарку». Із задоволенням ярмаркуємо щороку у столиці нашої держави і ми.
Ярмарок на Контрактовій радував новинками та розмаїттям органічних продуктів
10 вересня ми із нашим товаром, – розповідає генеральний директор ПП «Агроекологія» Г.В. Лук’яненко, – побували відразу на двох торгівельно-розважальних заходах у Києві – VIII Всеукраїнському ярмарку органічних продуктів і III Фермерському ринку Good Wine. На ярмарок органічних продуктів, який традиційно проходить на столичній Контрактовій площі, ми привозимо свою продукцію вже кілька років поспіль. Цього разу представили широкий асортимент круп – пшеничну кількох видів, ячну, перлову, гречану, вівсяні пластівці, пшоно, а також різне борошно, олію, зерно для пророщування. 
Кияни вже знають наші продукти, чимало з них стали нашими постійними покупцями. Тож, як і завжди, охочі придбати екологічно безпечні харчі від «Агроекології» зійшлися на площу ще до початку офіційного відкриття ярмарку. Вони відразу ж почали запасатися крупами та іншим товаром, водночас залюбки спілкуючись із представниками господарства, допитуючись про новинки асортименту. Із задоволенням гості ярмарку також дегустували страви, спеціально для цього приготовані на підприємстві. Тут були і різні пиріжки, хліб, спечені з власного органічного борошна, і молоко від наших корів, і мед, який бджоли зібрали на посівах багаторічних трав на полях «Агроекології».  
Та ми приїжджаємо не лише себе показати, а й інших подивитися. Тим більше, коли ці інші – наші колеги з органічного господарювання. Цього разу на ярмарку було чимало новинок. Наприклад, відразу кілька підприємств та фермерських господарств привезли сири власного виробництва, як із коров’ячого, так і з козячого молока. Ми також плануємо з часом розпочати виробництво сиру, тож цікаво було подивитися, чи є попит на таку продукцію. І змогли переконатися, що такий товар любителів органічної їжі неабияк цікавить. Отже, є сенс розвиватися в цьому напрямку. 
Багато фермерів зробили все для того, щоб їхній товар відрізнявся від продукції інших виробників. Це було помітно навіть по тому, які сорти рослин вибирали господарі. Наприклад, помідори тут можна було побачити різні за кольором – червоні, помаранчеві, жовті, рожеві, майже чорні, за розміром – великі, середні, зовсім маленькі – з вишню, за формою – округлі, сердечком, грушоподібні тощо. Інші узагалі знайшли власну нішу, в якій навряд чи буде багато конкурентів. Зокрема, було на ярмарку органічне виноградне вино та варення з винограду, зернові батончики, органічна косметика і тому подібні цікавинки. 
Загалом на ярмарку органічних продуктів були представлені виробники з усіх куточків України. І не тільки. Так, особливі чаї з духмяних трав продавала громадянина Швейцарії Хрістіна Лібергер. Жінка вже сім років живе в Тернопільській області, де розвиває свою власну справу – вирощує й збирає різні трави та робить із них унікальні чаї за власними рецептами. Виявляється, в Україну вона переїхала тому, що у нас легше розпочати бізнес, ніж у Швейцарії. Тут працює з натхненням та любов’ю, про що говорять і милі назви трав’яних зборів: «Зимові візерунки», «Сонячне сяйво», «Лісове звучання» тощо. 
Не обійшлося на ярмарку й без розваг. Так, цікавий концерт підготували діти – лауреати пісенних конкурсів із різних областей України. Їхні ровесники, що прийшли із батьками на ярмарок, із задоволенням розфарбовували авторські розмальовки молодої художниці Олесі Вакуленко. До речі, саме ця талановита авторка створила й чудову емблему ярмарку, в якій відображене все розмаїття українських органічних продуктів. А дорослі відвідувачі мали можливість підобідати різними стравами, приготованими запрошеними кухарями просто тут, на площі, сфотографуватися в спеціально для цього зроблених декораціях. 
І гості і організатори ярмарку були одностайні: ярмарок, як завжди, пройшов успішно. Так, керівник Федерації органічного руху України Євген Милованов відмітив, що органічна продукція в Україні стає все популярнішою, її хочуть бачити на все більшій кількості різних заходів. Так, цими ж днями вона була представлена в міжнародній експозиції «ORGANIC SPACE», представленій на виставці «INPRODMASH&UPAKOVKA'2016» в Києві. Вже розпочато підготовку української експозиції для найбільшої в світі виставки органічної продукції «BIOFACH», яка відбудеться у лютому 2017 року в Німеччині. 
Про успіхи вітчизняного органічного сектору говорив і Руслан Білик – координатор молочного напрямку швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», який реалізує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія).
– Зараз в Україні виробляють близько 300 видів органічної продукції, – повідомив Руслан Білик. – Серед них – 65 найменувань органічної молочної продукції. Чотири види зернових культур з України мають значний успіх на зовнішньому ринку. Органічну продукцію можна купити вже в будь-якому супермаркеті, у кожній великій торгівельній мережі. Я впевнений, що здоров’я нації – в руках органічних виробників. 
Про те, що органічне виробництво – серед пріоритетів розвитку вітчизняного сільського господарства, нагадали представники Міністерства аграрної політики й продовольства України. Отже, в розбудові цього сектору зацікавлена й держава.
…По мірі наближення вечора все менше товару залишалося на прилавках продавців. А це значить, що гості ярмарку пішли додому не з порожніми руками. Раді й представники «Агроекології», що в черговий раз допомогли споживачам придбати екологічно чисті продукти для здорового харчування, вироблені на нашому підприємстві.
На Фермерському ринку гралися в соломі, смакували устрицями та запасалися висівками 
Цього ж дня вирувала торгівля ще в одному затишному куточку центру Києва: на стадіоні «Арсенал» уже втретє проходив Фермерський ринок Good Wine. Компанія Good Wine позиціонує себе як постачальник найкращого вина й продуктів харчування з усього світу. І дійсно, на полицях її магазинів можна знайти практично будь-які продукти для гурманів, любителів екзотики, людей, що цінують якість і стежать за своїм здоров’ям. Але компанія працює не тільки із зарубіжними партнерами. Велику увагу вона приділяє співпраці із кращими українськими фермерами, які виробляють гарантовано якісну продукцію, в тому числі – й органічну. Для своїх партнерів та клієнтів Good Wine проводить різні цікаві заходи, серед яких – і Фермерський ринок у Києві.  
Ми теж співпрацюємо із Good Wine, – розповідає Гліб Віталійович, – його представники часто приїжджають до нас, ми разом втілюємо нові ідеї. Тож і нас запросили взяти участь у Фермерському ринку. Ми привезли на ринок наш традиційний асортимент круп, борошна, зерна для пророщування, а також представили й новинки. Серед них – гречане борошно, лляна олія. Вперше кияни змогли спробувати та придбати мед з пасіки наших партнерів, яка цього літа стояла на наших органічних полях. Бджоли зробили свій солодкий продукт із нектару еспарцету, гречки, лучного різнотрав’я. Відвідувачі ринку охоче купували його, а особливо популярним був стільниковий мед, який так полюбляють дітлахи. 
Та найбільшим серед столичних покупців несподівано виявився попит на… висівки. Ми їх привезли, знаючи, що цей продукт рекомендують вживати тим, хто веде здоровий спосіб життя. Висівки додають у різні страви, поповнюючи таким чином раціон клітковиною й мінералами. Утім на такий ажіотаж ми не сподівалися. Виявилося, що в Києві практично неможливо дістати звичайні якісні висівки, а органічні – й поготів. Тож ми змогли задовольнити навіть такі специфічні потреби споживачів. 
Утім, назву «Агроекологія» можна було побачити не лише біля нашого торгового місця. На ринку була представлена й продукція інших виробників, створена на основі нашого зерна і м’яса. Так, на власному виробництві Good Wine печуть хліб із нашого борошна, використовують яловичину, отриману в нашому господарстві. Інші наші партнери – підприємства «Mia Granola Bar» та «Азорель», що спеціалізуються на їжі для прихильників здорового харчування, представили гранолу, вироблену з наших вівсяних пластівців, та створені на її основі у поєднанні з йогуртом швидкі сніданки. 
Звісно, і на цьому заході було на що подивитися. Адже участь у ньому взяло майже півсотні вітчизняних фермерів, а також виробники з інших країн. Як і на органічному ярмарку, мали успіх у покупців різноманітні види сиру, особливо – з козячого молока, йогурти, свіжі овочі, фрукти та ягоди, гриби. Були на ринку й найкращі вина, вишукані копченості, солодощі та випічка ручної роботи, бездріжжові сорти хліба та багато іншого. Приваблював відвідувачів намет, в який немов перенісся куточок Італії. Тут можна було купити справжню оливкову олію, а ще – взяти участь у дегустації італійської пасти з авторським соусом. Її готував кухар, що працює в одному з найкращих у світі ресторанів, відмічених мішленівськими зірками – своєрідним знаком якості для таких закладів. Але найбільша черга на ринку, теж досить несподівано, вишикувалася до намету, в якому торгували живими устрицями. Напевне, серед відвідувачів ринку виявилося чимало шанувальників саме цієї, екзотичної для наших країв, страви.
Приготували організатори для гостей і особливі розваги. Міські дітлахи тут, можливо, вперше в житті, змогли побачити живих індиків, курей, поросят, навіть погодувати з рук кумедних козенят. А замість звичайних гірок і батутів посеред ринку лежали тюки соломи. Діти спочатку просто залазили на це імпровізоване знаряддя для ігор, а потім зрозуміли, що тюки можна розібрати. Після цього дітвора із задоволенням заходилася борюкатися й валятися в соломі, кидати її, а їхні батьки – фотографувати свою малечу на такому незвичному фоні. Утім, і самі подекуди робили селфі у сільських декораціях – як же в наш час без цього. Та для дорослих були й свої розваги. Так, організатори влаштували зелену галявину зі свіжої дернини з шезлонгами, столиками й парасольками. Тут можна було відпочити, посмакувати різними наїдками, в тому числі – приготованими просто на ринку, послухати живу музику у виконанні молодіжних колективів. 
Фермерський ринок вирував до сутінок. Його відвідувачі із задоволенням купували нашу продукцію, відкриваючи для себе світ не просто смачних, а органічних продуктів. А учасники заходу поверталися цього дня додому, задоволені тим, що змогли виконати бажання відвідувачів навіть не одного, а двох чудових заходів, влаштованих для людей, які хочуть споживати якісну, смачну, екологічно безпечну їжу. 
P.S. Цього дня в Києві ярмаркували співробітники нашого підприємства: Антоніна Антонець, Павло Захарченко, Олександр Фесенко, Оксана Прокопенко, Юлія Лега, Ольга Гурин, Неля Загородня, Ганна Козельська, безпечну доставку ярмаркувальників і продукції забезпечили Сергій Шагерманов, Олександр Чернишенко, Володимир Руденко. Дирекція підприємства вдячна всім, хто був «обличчям» «Агроекології», представляючи її на столичних заходах. 
Ганна Козельська
Ярмаркувати український народ любить. Для нашого люду ярмарок – це і торгівля, і свято, і розвага, і подорож. Унікальний колорит таких заходів, розмаїття товарів, характерів і облич відмічали ще класики української літератури. Згадати хоча б відому фразу Григорія Квітки-Основ’яненка: «Нема того на світі, чого не було на тому ярмарку», або знаменитий уривок із твору Миколи Гоголя: «Чого тільки не було на тому ярмарку!.. Хоч би в кишені було рублів з тридцять, то й тоді б не закупив усього ярмарку». Із задоволенням ярмаркуємо щороку у столиці нашої держави і ми.

Ярмарок на Контрактовій радував новинками та розмаїттям органічних продуктів

- 10 вересня ми із нашим товаром, – розповідає генеральний директор ПП «Агроекологія» Г.В. Лук’яненко, – побували відразу на двох торгівельно-розважальних заходах у Києві – VIII Всеукраїнському ярмарку органічних продуктів і III Фермерському ринку Good Wine. На ярмарок органічних продуктів, який традиційно проходить на столичній Контрактовій площі, ми привозимо свою продукцію вже кілька років поспіль. Цього разу представили широкий асортимент круп – пшеничну кількох видів, ячну, перлову, гречану, вівсяні пластівці, пшоно, а також різне борошно, олію, зерно для пророщування. 
Кияни вже знають наші продукти, чимало з них стали нашими постійними покупцями. Тож, як і завжди, охочі придбати екологічно безпечні харчі від «Агроекології» зійшлися на площу ще до початку офіційного відкриття ярмарку. Вони відразу ж почали запасатися крупами та іншим товаром, водночас залюбки спілкуючись із представниками господарства, допитуючись про новинки асортименту. Із задоволенням гості ярмарку також дегустували страви, спеціально для цього приготовані на підприємстві. Тут були і різні пиріжки, хліб, спечені з власного органічного борошна, і молоко від наших корів, і мед, який бджоли зібрали на посівах багаторічних трав на полях «Агроекології».  
Та ми приїжджаємо не лише себе показати, а й інших подивитися. Тим більше, коли ці інші – наші колеги з органічного господарювання. Цього разу на ярмарку було чимало новинок. Наприклад, відразу кілька підприємств та фермерських господарств привезли сири власного виробництва, як із коров’ячого, так і з козячого молока. Ми також плануємо з часом розпочати виробництво сиру, тож цікаво було подивитися, чи є попит на таку продукцію. І змогли переконатися, що такий товар любителів органічної їжі неабияк цікавить. Отже, є сенс розвиватися в цьому напрямку. 
Багато фермерів зробили все для того, щоб їхній товар відрізнявся від продукції інших виробників. Це було помітно навіть по тому, які сорти рослин вибирали господарі. Наприклад, помідори тут можна було побачити різні за кольором – червоні, помаранчеві, жовті, рожеві, майже чорні, за розміром – великі, середні, зовсім маленькі – з вишню, за формою – округлі, сердечком, грушоподібні тощо. Інші узагалі знайшли власну нішу, в якій навряд чи буде багато конкурентів. Зокрема, було на ярмарку органічне виноградне вино та варення з винограду, зернові батончики, органічна косметика і тому подібні цікавинки. 
Загалом на ярмарку органічних продуктів були представлені виробники з усіх куточків України. І не тільки. Так, особливі чаї з духмяних трав продавала громадянина Швейцарії Хрістіна Лібергер. Жінка вже сім років живе в Тернопільській області, де розвиває свою власну справу – вирощує й збирає різні трави та робить із них унікальні чаї за власними рецептами. Виявляється, в Україну вона переїхала тому, що у нас легше розпочати бізнес, ніж у Швейцарії. Тут працює з натхненням та любов’ю, про що говорять і милі назви трав’яних зборів: «Зимові візерунки», «Сонячне сяйво», «Лісове звучання» тощо. 
Не обійшлося на ярмарку й без розваг. Так, цікавий концерт підготували діти – лауреати пісенних конкурсів із різних областей України. Їхні ровесники, що прийшли із батьками на ярмарок, із задоволенням розфарбовували авторські розмальовки молодої художниці Олесі Вакуленко. До речі, саме ця талановита авторка створила й чудову емблему ярмарку, в якій відображене все розмаїття українських органічних продуктів. А дорослі відвідувачі мали можливість підобідати різними стравами, приготованими запрошеними кухарями просто тут, на площі, сфотографуватися в спеціально для цього зроблених декораціях. 
І гості і організатори ярмарку були одностайні: ярмарок, як завжди, пройшов успішно. Так, керівник Федерації органічного руху України Євген Милованов відмітив, що органічна продукція в Україні стає все популярнішою, її хочуть бачити на все більшій кількості різних заходів. Так, цими ж днями вона була представлена в міжнародній експозиції «ORGANIC SPACE», представленій на виставці «INPRODMASH&UPAKOVKA'2016» в Києві. Вже розпочато підготовку української експозиції для найбільшої в світі виставки органічної продукції «BIOFACH», яка відбудеться у лютому 2017 року в Німеччині. 
Про успіхи вітчизняного органічного сектору говорив і Руслан Білик – координатор молочного напрямку швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», який реалізує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія).
– Зараз в Україні виробляють близько 300 видів органічної продукції, – повідомив Руслан Білик. – Серед них – 65 найменувань органічної молочної продукції. Чотири види зернових культур з України мають значний успіх на зовнішньому ринку. Органічну продукцію можна купити вже в будь-якому супермаркеті, у кожній великій торгівельній мережі. Я впевнений, що здоров’я нації – в руках органічних виробників. 
Про те, що органічне виробництво – серед пріоритетів розвитку вітчизняного сільського господарства, нагадали представники Міністерства аграрної політики й продовольства України. Отже, в розбудові цього сектору зацікавлена й держава.
…По мірі наближення вечора все менше товару залишалося на прилавках продавців. А це значить, що гості ярмарку пішли додому не з порожніми руками. Раді й представники «Агроекології», що в черговий раз допомогли споживачам придбати екологічно чисті продукти для здорового харчування, вироблені на нашому підприємстві.

На Фермерському ринку гралися в соломі, смакували устрицями та запасалися висівками

 
Цього ж дня вирувала торгівля ще в одному затишному куточку центру Києва: на стадіоні «Арсенал» уже втретє проходив Фермерський ринок Good Wine. Компанія Good Wine позиціонує себе як постачальник найкращого вина й продуктів харчування з усього світу. І дійсно, на полицях її магазинів можна знайти практично будь-які продукти для гурманів, любителів екзотики, людей, що цінують якість і стежать за своїм здоров’ям. Але компанія працює не тільки із зарубіжними партнерами. Велику увагу вона приділяє співпраці із кращими українськими фермерами, які виробляють гарантовано якісну продукцію, в тому числі – й органічну. Для своїх партнерів та клієнтів Good Wine проводить різні цікаві заходи, серед яких – і Фермерський ринок у Києві.  
Ми теж співпрацюємо із Good Wine, – розповідає Гліб Віталійович, – його представники часто приїжджають до нас, ми разом втілюємо нові ідеї. Тож і нас запросили взяти участь у Фермерському ринку. Ми привезли на ринок наш традиційний асортимент круп, борошна, зерна для пророщування, а також представили й новинки. Серед них – гречане борошно, лляна олія. Вперше кияни змогли спробувати та придбати мед з пасіки наших партнерів, яка цього літа стояла на наших органічних полях. Бджоли зробили свій солодкий продукт із нектару еспарцету, гречки, лучного різнотрав’я. Відвідувачі ринку охоче купували його, а особливо популярним був стільниковий мед, який так полюбляють дітлахи. 
Та найбільшим серед столичних покупців несподівано виявився попит на… висівки. Ми їх привезли, знаючи, що цей продукт рекомендують вживати тим, хто веде здоровий спосіб життя. Висівки додають у різні страви, поповнюючи таким чином раціон клітковиною й мінералами. Утім на такий ажіотаж ми не сподівалися. Виявилося, що в Києві практично неможливо дістати звичайні якісні висівки, а органічні – й поготів. Тож ми змогли задовольнити навіть такі специфічні потреби споживачів. 
Утім, назву «Агроекологія» можна було побачити не лише біля нашого торгового місця. На ринку була представлена й продукція інших виробників, створена на основі нашого зерна і м’яса. Так, на власному виробництві Good Wine печуть хліб із нашого борошна, використовують яловичину, отриману в нашому господарстві. Інші наші партнери – підприємства «Mia Granola Bar» та «Азорель», що спеціалізуються на їжі для прихильників здорового харчування, представили гранолу, вироблену з наших вівсяних пластівців, та створені на її основі у поєднанні з йогуртом швидкі сніданки. 
Звісно, і на цьому заході було на що подивитися. Адже участь у ньому взяло майже півсотні вітчизняних фермерів, а також виробники з інших країн. Як і на органічному ярмарку, мали успіх у покупців різноманітні види сиру, особливо – з козячого молока, йогурти, свіжі овочі, фрукти та ягоди, гриби. Були на ринку й найкращі вина, вишукані копченості, солодощі та випічка ручної роботи, бездріжжові сорти хліба та багато іншого. Приваблював відвідувачів намет, в який немов перенісся куточок Італії. Тут можна було купити справжню оливкову олію, а ще – взяти участь у дегустації італійської пасти з авторським соусом. Її готував кухар, що працює в одному з найкращих у світі ресторанів, відмічених мішленівськими зірками – своєрідним знаком якості для таких закладів. Але найбільша черга на ринку, теж досить несподівано, вишикувалася до намету, в якому торгували живими устрицями. Напевне, серед відвідувачів ринку виявилося чимало шанувальників саме цієї, екзотичної для наших країв, страви.
Приготували організатори для гостей і особливі розваги. Міські дітлахи тут, можливо, вперше в житті, змогли побачити живих індиків, курей, поросят, навіть погодувати з рук кумедних козенят. А замість звичайних гірок і батутів посеред ринку лежали тюки соломи. Діти спочатку просто залазили на це імпровізоване знаряддя для ігор, а потім зрозуміли, що тюки можна розібрати. Після цього дітвора із задоволенням заходилася борюкатися й валятися в соломі, кидати її, а їхні батьки – фотографувати свою малечу на такому незвичному фоні. Утім, і самі подекуди робили селфі у сільських декораціях – як же в наш час без цього. Та для дорослих були й свої розваги. Так, організатори влаштували зелену галявину зі свіжої дернини з шезлонгами, столиками й парасольками. Тут можна було відпочити, посмакувати різними наїдками, в тому числі – приготованими просто на ринку, послухати живу музику у виконанні молодіжних колективів. 
Фермерський ринок вирував до сутінок. Його відвідувачі із задоволенням купували нашу продукцію, відкриваючи для себе світ не просто смачних, а органічних продуктів. А учасники заходу поверталися цього дня додому, задоволені тим, що змогли виконати бажання відвідувачів навіть не одного, а двох чудових заходів, влаштованих для людей, які хочуть споживати якісну, смачну, екологічно безпечну їжу. 
P.S. Цього дня в Києві ярмаркували співробітники нашого підприємства: Антоніна Антонець, Павло Захарченко, Олександр Фесенко, Оксана Прокопенко, Юлія Лега, Ольга Гурин, Неля Загородня, Ганна Козельська, безпечну доставку ярмаркувальників і продукції забезпечили Сергій Шагерманов, Олександр Чернишенко, Володимир Руденко. Дирекція підприємства вдячна всім, хто був «обличчям» «Агроекології», представляючи її на столичних заходах. 
Ганна Козельська

 


Повернутись до списку новин

© Фото Тіни Качалової


Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник