«БіоФах 2017»: світові перспективи органічної України

 

З 15 по 18 лютого 2017 року у виставковому центрі міста Нюрнберга (Німеччина) відбулася 28-ма Міжнародна виставка органічних харчових продуктів «БіоФах». Вже вчетверте на ній було представлено Національний павільйон України. І другий рік поспіль учасником цієї виставки є ПП «Агроекологія».
У виставці «БіоФах 2017» взяли участь 2785 експонентів з 88 країн. На ній побували майже 50 тисяч відвідувачів із 134 країн світу. Про популярність виставки говорить вже те, що з 2006 року кількість її відвідувачів збільшилася вдесятеро. 
Україну на найбільшій у світі виставці органічної продукції представляли 17 компаній-експонентів з дванадцяти областей нашої країни. Деякі з них вже добре відомі міжнародним партнерам завдяки участі у виставках та відповідальному веденню бізнесу. Інші тільки починають виходити зі своєю продукцією на міжнародний ринок. Як засвідчує досвід минулих років, участь у виставці «БіоФах» допомагає знайти зарубіжних партнерів. Наприклад, під час минулорічної виставки українські експоненти підписали контрактів на загальну суму 3,5 млн. євро. Загалом же в 2016 році, за даними директора органу сертифікації «Органік Стандарт» Сергія Галашевського, тільки оператори органічного ринку України, яких сертифікує ця компанія, експортували понад 164 тис. т органічної продукції. 
Вперше за всі роки участі у «БіоФах» Україна була представлена на високому державному рівні: в офіційних заходах взяла участь заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.
– Сектор органічного сільського господарства є досить молодим в Україні, але протягом останніх років спостерігається значне зростання цієї галузі, – зазначила Ольга Трофімцева під час відкриття української експозиції. – На моє переконання, кожен сумлінний виробник органічної сільськогосподарської продукції в Україні заслуговує на велику повагу, тому що ставить високу планку щодо ведення бізнесу, якості продукції та організації всіх виробничих процесів. Основним завданням міністерства я бачу створення повноцінної та прозорої законодавчої бази для роботи всіх операторів органічного ринку, напрацювання механізмів, які б допомагали добросовісним виробникам бути конкурентними, а державі мати ефективні інструменти регулювання та контролю. Загалом, я вважаю, що Україна має всі передумови для того, щоб найближчим часом стати «органічним хабом» Європи і світу.
Серед компаній, які представляли нашу країну на «БіоФах 2017», 15 – це виробники й переробники органічної продукції, які запропонували широкий її асортимент: зернові, олійні і бобові культури, крупи і пластівці, дикорослі й садові ягоди, олію, насіння тощо. Крім того, дві компанії представили свої професійні послуги в органічному секторі: акредитований і визнаний на міжнародному рівні сертифікаційний орган «Органік Стандарт» та професійна органічна логістична компанія «Юнімар Логістік».
Гідно було представлене на найпотужнішій органічній виставці і ПП «Агроекологія». На виставку ми привезли зразки своєї продукції, представивши весь асортимент, який виробляє рослинницька галузь. Як і торік, могли пересвідчитися у великому інтересі з боку зарубіжних учасників виставки до нашої продукції. Причому, цікавлять їх не лише такі традиційні культури як, скажімо, пшениця чи звичайний ячмінь. Велику популярність мають голозерний ячмінь, соя, нут, льон та олія з нього. Загалом потенційним закордонним покупцям цікаві практично всі зернові й бобові культури. Багато хто хотів би придбати соняшникову олію. Європейці, які мають органічне тваринництво, звертали увагу на органічну соняшникову макуху. Хоча в цих країнах не бракує звичайного соняшнику й продуктів його переробки, в органічному ж секторі цю культуру сіють небагато фермерів. Тому й цікавить європейців українська органічна олія. А органічна макуха для годівлі корів там – узагалі в дефіциті. 
Під час виставки ми провели ряд зустрічей. Насамперед, це були зустрічі з нашими партнерами із Швейцарії, Німеччини й Голландії, з якими ми вже працюємо й які купують нашу продукцію. Із ними ми обговорили деталі подальшого співробітництва. Також було багато спілкування з потенційними партнерами із різних країн. Оскільки призначена на експорт частина нашої продукції, виробленої торік, вже продана, їх цікавила можливість купівлі вже майбутнього врожаю. Сподіваюся, що ці нові знайомства переростуть у партнерські відносини. 
Багато спілкування було і з українськими колегами – учасниками виставки. Ми ділилися досвідом, планами, обговорювали проблемні питання ведення бізнесу та нові ідеї.
У рамках виставки також було проведено 2-й Форум «Україна – Ваш партнер із постачання органічної продукції», під час якого виробники знайомили колег з інших країн зі своїми підприємствами, продукцією. Цей захід зібрав більше сотні учасників з десяти країн. Від нашого підприємства на Форумі виступив генеральний директор Гліб Лук’яненко. Він розповів про багаторічну подвижницьку діяльність Семена Свиридоновича Антонця, історію переходу господарства до органічного господарювання, про сучасні технології виробництва органічної продукції, технічні і технологічні новації, продукцію, яку ми виробляємо, простежуваність проходження органічної продукції на всіх ділянках її виробництва. Презентація була зроблена англійською мовою і викликала великий інтерес учасників Форуму до нашого господарства.
Загалом участь у виставці стала для нас не лише можливістю знайти нових партнерів для бізнесу. «БіоФах» – найавторитетніший захід в органічному секторі світу, тож стати його експонентом можуть лише перевірені органічні підприємства, які чесно ведуть свій бізнес, мають незаплямовану репутацію. Отже, для нас це ще й питання іміджу, міжнародного визнання. 
А ще ми на власні очі могли пересвідчитися, що у світі існує справжній бум на органічну продукцію. Попит на неї росте швидше, ніж пропозиція. І світовий органічний ринок ще дуже далекий до насичення. Тому курс, яким іде наше підприємство – правильний. А збільшення виробництва органічної продукції, продаж її на зовнішніх ринках дає великі перспективи як для «Агроекології», інших українських підприємств, так і для всієї нашої держави.   
Павло Захарченко, завідуючий відділом економічних зв’язків

З 15 по 18 лютого 2017 року у виставковому центрі міста Нюрнберга (Німеччина) відбулася 28-ма Міжнародна виставка органічних харчових продуктів «БіоФах». Вже вчетверте на ній було представлено Національний павільйон України. І другий рік поспіль учасником цієї виставки є ПП «Агроекологія».

У виставці «БіоФах 2017» взяли участь 2785 експонентів з 88 країн. На ній побували майже 50 тисяч відвідувачів із 134 країн світу. Про популярність виставки говорить вже те, що з 2006 року кількість її відвідувачів збільшилася вдесятеро. 

Україну на найбільшій у світі виставці органічної продукції представляли 17 компаній-експонентів з дванадцяти областей нашої країни. Деякі з них вже добре відомі міжнародним партнерам завдяки участі у виставках та відповідальному веденню бізнесу. Інші тільки починають виходити зі своєю продукцією на міжнародний ринок. Як засвідчує досвід минулих років, участь у виставці «БіоФах» допомагає знайти зарубіжних партнерів. Наприклад, під час минулорічної виставки українські експоненти підписали контрактів на загальну суму 3,5 млн. євро. Загалом же в 2016 році, за даними директора органу сертифікації «Органік Стандарт» Сергія Галашевського, тільки оператори органічного ринку України, яких сертифікує ця компанія, експортували понад 164 тис. т органічної продукції. 

Вперше за всі роки участі у «БіоФах» Україна була представлена на високому державному рівні: в офіційних заходах взяла участь заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.

– Сектор органічного сільського господарства є досить молодим в Україні, але протягом останніх років спостерігається значне зростання цієї галузі, – зазначила Ольга Трофімцева під час відкриття української експозиції. – На моє переконання, кожен сумлінний виробник органічної сільськогосподарської продукції в Україні заслуговує на велику повагу, тому що ставить високу планку щодо ведення бізнесу, якості продукції та організації всіх виробничих процесів. Основним завданням міністерства я бачу створення повноцінної та прозорої законодавчої бази для роботи всіх операторів органічного ринку, напрацювання механізмів, які б допомагали добросовісним виробникам бути конкурентними, а державі мати ефективні інструменти регулювання та контролю. Загалом, я вважаю, що Україна має всі передумови для того, щоб найближчим часом стати «органічним хабом» Європи і світу.

Серед компаній, які представляли нашу країну на «БіоФах 2017», 15 – це виробники й переробники органічної продукції, які запропонували широкий її асортимент: зернові, олійні і бобові культури, крупи і пластівці, дикорослі й садові ягоди, олію, насіння тощо. Крім того, дві компанії представили свої професійні послуги в органічному секторі: акредитований і визнаний на міжнародному рівні сертифікаційний орган «Органік Стандарт» та професійна органічна логістична компанія «Юнімар Логістік».

Гідно було представлене на найпотужнішій органічній виставці і ПП «Агроекологія». На виставку ми привезли зразки своєї продукції, представивши весь асортимент, який виробляє рослинницька галузь. Як і торік, могли пересвідчитися у великому інтересі з боку зарубіжних учасників виставки до нашої продукції. Причому, цікавлять їх не лише такі традиційні культури як, скажімо, пшениця чи звичайний ячмінь. Велику популярність мають голозерний ячмінь, соя, нут, льон та олія з нього. Загалом потенційним закордонним покупцям цікаві практично всі зернові й бобові культури. Багато хто хотів би придбати соняшникову олію. Європейці, які мають органічне тваринництво, звертали увагу на органічну соняшникову макуху. Хоча в цих країнах не бракує звичайного соняшнику й продуктів його переробки, в органічному ж секторі цю культуру сіють небагато фермерів. Тому й цікавить європейців українська органічна олія. А органічна макуха для годівлі корів там – узагалі в дефіциті. 

Під час виставки ми провели ряд зустрічей. Насамперед, це були зустрічі з нашими партнерами із Швейцарії, Німеччини й Голландії, з якими ми вже працюємо й які купують нашу продукцію. Із ними ми обговорили деталі подальшого співробітництва. Також було багато спілкування з потенційними партнерами із різних країн. Оскільки призначена на експорт частина нашої продукції, виробленої торік, вже продана, їх цікавила можливість купівлі вже майбутнього врожаю. Сподіваюся, що ці нові знайомства переростуть у партнерські відносини. 

Багато спілкування було і з українськими колегами – учасниками виставки. Ми ділилися досвідом, планами, обговорювали проблемні питання ведення бізнесу та нові ідеї.

У рамках виставки також було проведено 2-й Форум «Україна – Ваш партнер із постачання органічної продукції», під час якого виробники знайомили колег з інших країн зі своїми підприємствами, продукцією. Цей захід зібрав більше сотні учасників з десяти країн. Від нашого підприємства на Форумі виступив генеральний директор Гліб Лук’яненко. Він розповів про багаторічну подвижницьку діяльність Семена Свиридоновича Антонця, історію переходу господарства до органічного господарювання, про сучасні технології виробництва органічної продукції, технічні і технологічні новації, продукцію, яку ми виробляємо, простежуваність проходження органічної продукції на всіх ділянках її виробництва. Презентація була зроблена англійською мовою і викликала великий інтерес учасників Форуму до нашого господарства.

Загалом участь у виставці стала для нас не лише можливістю знайти нових партнерів для бізнесу. «БіоФах» – найавторитетніший захід в органічному секторі світу, тож стати його експонентом можуть лише перевірені органічні підприємства, які чесно ведуть свій бізнес, мають незаплямовану репутацію. Отже, для нас це ще й питання іміджу, міжнародного визнання. 

А ще ми на власні очі могли пересвідчитися, що у світі існує справжній бум на органічну продукцію. Попит на неї росте швидше, ніж пропозиція. І світовий органічний ринок ще дуже далекий до насичення. Тому курс, яким іде наше підприємство – правильний. А збільшення виробництва органічної продукції, продаж її на зовнішніх ринках дає великі перспективи як для «Агроекології», інших українських підприємств, так і для всієї нашої держави.   

Павло Захарченко, завідуючий відділом економічних зв’язків

 


Повернутись до списку новин

Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник