Органічні продукти для столичних споживачів

 

Один із найяскравіших заходів, на який кожної осені чекають виробники і споживачі органічної продукції, – Всеукраїнський Ярмарок органічних продуктів, – відбувся 23 вересня у Києві, на Контрактовій площі. Традиційно взяло у ньому участь і наше підприємство. 
Організатором заходу, як і минулі роки, стала Федерація органічного руху України. Підтримку надали Київська міська державна адміністрація, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство екології та природних ресурсів України, Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань.
У Київ ми привезли широкий асортимент нашої органічної продукції – різні види круп, борошна, олії. Вперше ми представили столичній публіці лляну олію. А щоб споживачі змогли переконатися в її високій якості – влаштували дегустацію. І виявилося, що прихильники здорового харчування активно цікавляться цим продуктом. Тож вони його і куштували, і охоче купували. 
Багато відвідувачів ярмарку зізналися, що прийшли спеціально за продукцією «Агроекології». Дехто купує її вже не перший рік. Інші – вирішили спробувати ці продукти вперше. Тож невдовзі вся продукція була розкуплена.
Проте, ярмарок триває лише один день. Тому покупці цікавились, де можна придбати нашу продукцію в інший час, говорили, що хотіли б постійно купувати у Києві продукти виробництва «Агроекології».     
Презентуючи своє, ми не забули ознайомитися і з товаром, який привезли на ярмарок колеги з інших підприємств. Порівняно з попередніми ярмарками, органічний асортимент розширився, з’явилися нові виробники. На ярмарку можна було скуштувати і придбати різноманітні молочні і м’ясні продукти, овочі, фрукти, ягоди і навіть органічне вино. І це радує, адже свідчить як про розвиток органічного сектору, так і про підвищення попиту на цю продукцію серед українських споживачів. 
Як завжди, організатори намагалися зробити ярмарок заходом, де можна не лише скупитися, але й відпочити. Тут можна було посмакувати приготованими на свіжому повітрі органічними стравами. На сцені постійно виступали музичні колективи, розігрувалися конкурси, лотереї тощо. Переможці фотоконкурсу «Органічна сім’я» отримали сертифікати на придбання органічних продуктів. 
Отже, чергове «органічне» свято пройшло успішно, а ми вже вкотре переконались у популярності органічної продукції та правильності органічної стратегії нашого підприємства.
Ольга Гурин, бухгалтер

Один із найяскравіших заходів, на який кожної осені чекають виробники і споживачі органічної продукції, – Всеукраїнський Ярмарок органічних продуктів, – відбувся 23 вересня у Києві, на Контрактовій площі. Традиційно взяло у ньому участь і наше підприємство. 

Організатором заходу, як і минулі роки, стала Федерація органічного руху України. Підтримку надали Київська міська державна адміністрація, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство екології та природних ресурсів України, Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань.

У Київ ми привезли широкий асортимент нашої органічної продукції – різні види круп, борошна, олії. Вперше ми представили столичній публіці лляну олію. А щоб споживачі змогли переконатися в її високій якості – влаштували дегустацію. І виявилося, що прихильники здорового харчування активно цікавляться цим продуктом. Тож вони його і куштували, і охоче купували. 

Багато відвідувачів ярмарку зізналися, що прийшли спеціально за продукцією «Агроекології». Дехто купує її вже не перший рік. Інші – вирішили спробувати ці продукти вперше. Тож невдовзі вся продукція була розкуплена.

Проте, ярмарок триває лише один день. Тому покупці цікавились, де можна придбати нашу продукцію в інший час, говорили, що хотіли б постійно купувати у Києві продукти виробництва «Агроекології».     

Презентуючи своє, ми не забули ознайомитися і з товаром, який привезли на ярмарок колеги з інших підприємств. Порівняно з попередніми ярмарками, органічний асортимент розширився, з’явилися нові виробники. На ярмарку можна було скуштувати і придбати різноманітні молочні і м’ясні продукти, овочі, фрукти, ягоди і навіть органічне вино. І це радує, адже свідчить як про розвиток органічного сектору, так і про підвищення попиту на цю продукцію серед українських споживачів. 

Як завжди, організатори намагалися зробити ярмарок заходом, де можна не лише скупитися, але й відпочити. Тут можна було посмакувати приготованими на свіжому повітрі органічними стравами. На сцені постійно виступали музичні колективи, розігрувалися конкурси, лотереї тощо. Переможці фотоконкурсу «Органічна сім’я» отримали сертифікати на придбання органічних продуктів. 

Отже, чергове «органічне» свято пройшло успішно, а ми вже вкотре переконались у популярності органічної продукції та правильності органічної стратегії нашого підприємства.

Ольга Гурин, бухгалтер

 


Повернутись до списку новин

Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник