«БіоФах 2018»: формуючи імідж України

З 14 по 17 лютого наше підприємство вже втретє стало одним із небагатьох вітчизняних органічних виробників, які формують імідж України на Міжнародній виставці органічних харчових продуктів «БіоФах» у місті Нюрнберг (Німеччина).

Нинішнього року виставка «БіоФах» зібрала понад три тисячі учасників із 93 країн. Загалом відвідало її понад 50 тисяч осіб. Вп’яте тут організований Національний павільйон України. Щороку збільшується його площа і кількість експонентів. Цього року органічний сектор нашої країни представляли 20 учасників. Три з них працюють на Полтавщині. Українські компанії привезли традиційну для нашої країни продукцію – органічне зерно, яке має стабільно високий попит на міжнародному ринку. Також були представлені олійні культури, олія, ягоди, чаї, продукти переробки зерна та ін.

Організатором Національного павільйону України офіційно виступає консорціум трьох ключових учасників органічного ринку країни: консультаційний орган з органічного виробництва «КьюС», сертифікаційний орган «Органік Стандарт» та екологічна організація Інформаційний центр «Зелене досьє». Серед усіх, хто бажає представити свою продукцію на «БіоФах», організатори відбирають компанії із незаплямованою репутацією, здатні зацікавити зарубіжних партнерів високоякісним продуктом і вести чесний бізнес на міжнародному ринку. Тому дуже приємно, що ми вже вкотре маємо можливість представляти не тільки власне підприємство, а й нашу країну.

Очолила українську делегацію і відкрила вітчизняну експозицію заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева:

– Рада відмітити, що кожного року збільшується кількість виробників органічних продуктів, які гідно представляють свої товари на національному стенді, – зазначила Ольга Трофімцева. – Другою приємною тенденцією є те, що Україна представляє не лише сировинну продукцію, але й усе більше перероблених продуктів харчування, готових для продажу на поличках супермаркетів.

Ольга Трофімцева провела ряд зустрічей з представниками європейських країн, склавши домовленості про співпрацю на рівні міністерств та відомств, насамперед – у питаннях експорту органічної продукції.

ПП «Агроекологія» цього разу привезло в Німеччину всю продукцію зернової групи, а також представило нові для нас культури – льон коричневий і золотистий, нут, сочевицю. Вирощувати ці культури ми почали за ініціативою генерального директора підприємства Гліба Лук’яненка. Уже відпрацювали технологію отримання урожаїв органічними методами, тож можемо запропонувати зарубіжним партнерам таку продукцію. В Європі зараз спостерігається великий інтерес до продуктів, які допомагають налагодити здорове харчування. І вони мусять бути не тільки органічними, а ще й мати певні властивості. Так, нут і сочевиця є потужним джерелом рослинних білків, а льон – корисних жирів. Тож чимало відвідувачів виставки цікавилися саме цими культурами. Також нині дуже популярний пивоварний ячмінь, який ми теж вирощуємо. Під час виставки ми домовились про продаж цієї культури з голландськими партнерами.

У рамках «БіоФах» ми взяли участь у 3-му Українському Форумі, де виробники мали змогу представити широкому колу зарубіжних учасників свої підприємства, технології, продукцію. Виступ генерального директора підприємства Гліба Лук’яненка, який представив підприємство як сучасну компанію, котра продовжує свій розвиток відповідно до вимог часу, викликав щирий інтерес у присутніх.

Виставка була цікава для нас ще й можливістю широкого спілкування. Ми мали багато зустрічей із зарубіжними партнерами – з якими співпрацюємо вже не перший рік, і з тими, які хотіли б купувати нашу продукцію. Тож маємо чимало цікавих пропозицій і попередніх домовленостей. Та не менш цінним було спілкування з українськими колегами, можливість обмінятися досвідом з різних питань виробництва, переробки і збуту органічної продукції. Деякі з них уже стали нашими друзями і діловими партнерами. Так, приємно було побачити на виставці директора з розвитку бізнесу ТОВ «Укролія» Юрія Шевченка. Його компанія представила органічну олію і макуху, вироблені із соняшника, вирощеного в «Агроекології». Отже, успішно господарюючи, органічні підприємства сприяють як власному успіху, так і успіху інших учасників ринку.

Побувавши на виставці, ми переконалися, що інтерес до органічної продукції у світі не зменшується. Навпаки, органічний ринок розширюється, з’являється попит на нові культури, виникає потреба у збільшенні виробництва тих чи інших продуктів. Тож і ми рухаємося у руслі світових тенденцій, створюючи здорову продукцію та водночас працюючи на позитивний імідж нашої держави.

Павло Захарченко, завідуючий відділом економічних зв’язків


Повернутись до списку новин
Генеральний директор ПП «Агроекологія» Гліб Лук’яненко, заступник міністра аграрної політики та продовольства Ольга Трофімцева, директор з розвитку бізнесу ТОВ «Укролія» Юрій Шевченко біля українського павільйону на «БіоФах»

Генеральний директор ПП «Агроекологія» Гліб Лук’яненко, заступник міністра аграрної політики та продовольства Ольга Трофімцева, директор з розвитку бізнесу ТОВ «Укролія» Юрій Шевченко біля українського павільйону на «БіоФах»


Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник