Ферма в Ставковому отримала дорогу

 

На МТФ №5 у Ставковому почали користуватися внутрішньофермською дорогою з новим твердим покриттям. Відтепер осіння й весняна багнюка тваринникам не страшна.
Колись дороги на цій фермі були заасфальтовані, зараз від асфальту тут залишилися тільки спогади. Проте, господарювати на фермі без твердого покриття дуже важко. І це не лише питання культури чи зручності для працівників. Коли у тваринницькі приміщення не заноситься багнюка – не забруднюється корм, тварини менше хворіють, поліпшується санітарний стан корівників. Техніка також менше псується, коли їздить по рівній дорозі, а не гуцикає по калюжах і ямах. Тому було прийнято рішення про відновлення доріг на МТФ №5 залізобетонними дорожніми плитами.
Насамперед ми вимостили центральну дорогу ферми від пологового відділення до «комп’ютерного» сараю. Її довжина – близько 80 м, ширина – 6 м. Тепер під’їзди до всіх тваринницьких приміщень вздовж цієї дороги – з твердим покриттям. Також вимостили дорогу шириною 3 м до силосних ям. Зробили майданчики для постановки техніки у неробочий час. Загалом укладено вже близько 1500 м2 залізобетонних плит. Залишилося доробити під’їзди до кормоцеху й силосної ями площею 300 м2. Тож весною, щойно настане тепло – візьмемося до завершення робіт з упорядження території ферми. А ще плануємо згідно з вимогами санітарно-гігієнічний правил збудувати навколо ферми огорожу.
На решті ферм ми також дбаємо про дороги. У цьому році ми провели поточний ремонт на всіх фермах, поновивши асфальтобетонне покриття у проблемних місцях.
Василь Вовчок, головний інженер-будівельник  

На МТФ №5 у Ставковому почали користуватися внутрішньофермською дорогою з новим твердим покриттям. Відтепер осіння й весняна багнюка тваринникам не страшна.

Колись дороги на цій фермі були заасфальтовані, зараз від асфальту тут залишилися тільки спогади. Проте, господарювати на фермі без твердого покриття дуже важко. І це не лише питання культури чи зручності для працівників. Коли у тваринницькі приміщення не заноситься багнюка – не забруднюється корм, тварини менше хворіють, поліпшується санітарний стан корівників. Техніка також менше псується, коли їздить по рівній дорозі, а не гуцикає по калюжах і ямах. Тому було прийнято рішення про відновлення доріг на МТФ №5 залізобетонними дорожніми плитами.

Насамперед ми вимостили центральну дорогу ферми від пологового відділення до «комп’ютерного» сараю. Її довжина – близько 80 м, ширина – 6 м. Тепер під’їзди до всіх тваринницьких приміщень вздовж цієї дороги – з твердим покриттям. Також вимостили дорогу шириною 3 м до силосних ям. Зробили майданчики для постановки техніки у неробочий час. Загалом укладено вже близько 1500 м2 залізобетонних плит. Залишилося доробити під’їзди до кормоцеху й силосної ями площею 300 м2. Тож весною, щойно настане тепло – візьмемося до завершення робіт з упорядження території ферми. А ще плануємо згідно з вимогами санітарно-гігієнічний правил збудувати навколо ферми огорожу.

На решті ферм ми також дбаємо про дороги. У цьому році ми провели поточний ремонт на всіх фермах, поновивши асфальтобетонне покриття у проблемних місцях.

Василь Вовчок, головний інженер-будівельник  

 


Повернутись до списку новин

Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник