Органічні продукти стають популярнішими

 

Серед українців зростає попит на органічну продукцію, що підтверджують обсяги її продажу і нашим підприємством. Так, за 9 місяців нинішнього року було реалізовано значно більше вироблених у ПП «Агроекологія» сертифікованих органічних продуктів, ніж за весь минулий рік.
Так, лише круп різних видів із січня по вересень ми реалізували 24,7 т, що на понад 5,6 т більше, ніж за весь 2014 рік. Найбільший попит у 2015 році мала гречка: разом цільнозернової крупи й січки було продано понад 7,4 т. Причому, вперше гречка «обійшла» за популярністю в споживачів вівсянку, якої ми продали понад 5,5 т. Охоче купували в цьому році й крупу пшеничну різних видів (разом – більше 3,6 т), ячну (понад 3,2 т), перлову (понад 2,4 т). Збільшується попит на пшоно, якого реалізували 2,4 т.
Радує й попит на органічне борошно, якого ми у січні-вересні продали майже 14 т. А це значить, що більше людей мають на своїх столах екологічно безпечний і смачний хліб, здобу, вареники й млинці. Також майже 1,5 т було реалізовано органічної соняшникової олії. 
На зростання обсягів продажу нашої продукції вплинули два фактори. По-перше, це збільшення інтересу українців до здорового способу життя, найважливішою складовою якого є споживання продуктів, що вирощені методами органічного землеробства й не містять шкідливих домішок. По-друге, ціна на нашу продукцію залишається помірною і не на багато відрізняється від цін на звичайні, не органічні, крупи, борошно, олію. Тому вона сьогодні доступна для більшості українців. І це надихає на продовження нашої праці у напрямку забезпечення людей чистими корисними продуктами. 
Вікторія Морарь, бухгалтер

Серед українців зростає попит на органічну продукцію, що підтверджують обсяги її продажу і нашим підприємством. Так, за 9 місяців нинішнього року було реалізовано значно більше вироблених у ПП «Агроекологія» сертифікованих органічних продуктів, ніж за весь минулий рік.

Так, лише круп різних видів із січня по вересень ми реалізували 24,7 т, що на понад 5,6 т більше, ніж за весь 2014 рік. Найбільший попит у 2015 році мала гречка: разом цільнозернової крупи й січки було продано понад 7,4 т. Причому, вперше гречка «обійшла» за популярністю в споживачів вівсянку, якої ми продали понад 5,5 т. Охоче купували в цьому році й крупу пшеничну різних видів (разом – більше 3,6 т), ячну (понад 3,2 т), перлову (понад 2,4 т). Збільшується попит на пшоно, якого реалізували 2,4 т.

Радує й попит на органічне борошно, якого ми у січні-вересні продали майже 14 т. А це значить, що більше людей мають на своїх столах екологічно безпечний і смачний хліб, здобу, вареники й млинці. Також майже 1,5 т було реалізовано органічної соняшникової олії. 

На зростання обсягів продажу нашої продукції вплинули два фактори. По-перше, це збільшення інтересу українців до здорового способу життя, найважливішою складовою якого є споживання продуктів, що вирощені методами органічного землеробства й не містять шкідливих домішок. По-друге, ціна на нашу продукцію залишається помірною і не на багато відрізняється від цін на звичайні, не органічні, крупи, борошно, олію. Тому вона сьогодні доступна для більшості українців. І це надихає на продовження нашої праці у напрямку забезпечення людей чистими корисними продуктами. 

Вікторія Морарь, бухгалтер

 


Повернутись до списку новин

Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник