Виробили більше молока

Плідно попрацювавши протягом першого півріччя 2018 року, тваринники збільшили виробництво молока, а також середній надій на корову в цілому по підприємству.

Найвагомішого результату зі збільшення виробництва молока досягнув колектив МТФ №4 (завідуючий – Анатолій Бейгул): тут за 6 місяців надоїли на 184 т більше, ніж за аналогічний період минулого року. Причому, піврічний надій на одну тварину в цьому підрозділі зріс на 319 кг.

На 177 кг збільшився надій на корову і на 63 т більше одержано молока на МТФ №2 (завідуюча – Алла Осіпова ). Це – також вагомий внесок у результат роботи всієї галузі.

Відчутно підвищився середній надій на одну корову на МТФ №1 (завідуюча – Ольга Фролова). І хоча показник із виробництва молока в цілому по підрозділу за аналогічний період 2017 року тут не вдалося поліпшити, підвищення надоїв від однієї тварини у 353 кг говорить про покращення роботи зі стадом і дає надію на збільшення виробництва продукції у подальшому.

На жаль, знизив темпи колектив МТФ №5 (завідуюча – Оксана Олефір). Тут зменшились надої як на корову, так і в цілому по фермі. І це при тому, що тривалий час цей підрозділ посідав місце лідера галузі, тут мають високопродуктивне стадо і великий досвід роботи. Зараз колектив напружено працює над виправленням становища, адже від цього залежить як успіх підприємства загалом, так і винагорода за працю кожного працівника ферми.

Олена Кришталь, зоотехнік-селекціонер


Повернутись до списку новин

Новини

01.03.19

Ціни на органічну продукцію рослинництва та продукти її переробки станом на 1 березня 2019 р.

20.02.19

Нові обрії міжнародного партнерства

З 13 по 16 лютого у Нюрнбергзі (Німеччина) відбулася Міжнародна виставка «BioFach 2019», на якій гідно представило свою продукцію і ПП «Агроекологія»

12.02.19

Одне поле – кілька культур

Серед особливостей, які відрізняють органічне землеробство від інтенсивного, – одночасне використання досить великої кількості сільськогосподарських культур.

20.01.19

Борошно, гречка, пшоно: що замовляють покупці

Купівля продуктів за допомогою сучасних засобів зв’язку і доставки стає дедалі популярнішою. Повною мірою це стосується органічної продукції нашого підприємства, яку покупці замовляють дистанційно.