Нові обрії міжнародного партнерства

З 13 по 16 лютого у Нюрнбергзі (Німеччина) вже у тридцятий раз відбулася Міжнародна виставка «BioFach 2019» – головна виставка світу у сфері органічного виробництва. Гідно представило тут свою продукцію і ПП «Агроекологія».

Україна влаштувала свій Національний павільйон у Нюрнбергзі вже вшосте. Кожного року українська експозиція розширює свою площу, збільшується кількість виробників, які беруть участь у виставці, й асортимент представленої ними продукції. Так, нинішнього року площа павільйону нашої країни досягла 130 кв. м, на яких 29 українських компаній представили рекордну кількість сертифікованої продукції – понад 400 найменувань. Цього разу відвідувачі виставки могли побачити і продукцію рослинництва й тваринництва – як сировину, так і продукти її переробки, і продукцію бджільництва, і насіння та добрива.    

Національний павільйон України викликав інтерес не лише продукцією, але й оновленим форматом Organic Ukraine Business Hub. Тобто, являв собою не просто експозицію із стендами продукції вітчизняних виробників, а бізнес-простір, де учасники проводили презентації, дискусії, перемовини, робили доповіді, представляли стартапи тощо.

Українську делегацію очолила виконуюча обов’язки міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева. Вона виступила модератором однієї з панельних дискусій, під час якої разом із виробниками обговорила питання кооперації між учасниками галузі, використання тих чи інших інструментів стимулювання розвитку органічного фермерства з боку держави, освоєння вітчизняними виробниками нових світових ринків, співробітництва з іноземними бізнес-асоціаціями тощо. Провідна українська сертифікаційна компанія «Органік Стандарт» презентувала результати досліджень українського органічного сектору за 2016–2018 роки

ПП «Агроекологія» представили генеральний директор підприємства Гліб Лук’яненко та завідувач комерційного відділу Павло Захарченко. Підприємство демонструвало свою продукцію у Нюрнбергзі вже вчетверте. У експозиції «Агроекології» був весь асортимент її зернової групи – від пшениці й гречки до соняшнику й бобових. Проте, метою участі у заході, насамперед, було встановлення нових зв’язків із зарубіжними гравцями органічного ринку. Тому щодня проводилася величезна кількість зустрічей і переговорів. Так, у перший день роботи виставки таких зустрічей відбулося 49, наступний – 46. Виявилося, що це – своєрідний рекорд заходу, тому ПП «Агроекологія» за результатами цих двох днів отримало звання переможця з нетворкінгу (робочих комунікацій) серед учасників виставки.

Проведені нами зустрічі засвідчили, що є чимало європейських виробників, які хотіли б купувати українську органічну сировину. Наприклад, наше зерно зацікавило власників органічних млинів, пекарень, підприємств з виробництва круп тощо. Тож робота в активному форматі допомогла знайти нових потенціальних партнерів. Провели ми перемовини і з імпортерами, які вже купують у нас зерно. З ними обговорили умови нових контрактів, що стосуються поставок як збіжжя, вирощеного торік, так і врожаю 2019 року.

Участь у виставці «BioFach» кожного разу допомагає дізнатися про актуальні світові тенденції. Так, зараз у Європі відмічається зростання інтересу до гречки. Ця традиційна для України культура на Заході не надто популярна. Протягом багатьох років її практично не було на полицях супермаркетів, адже європейці вважали цю крупу, насамперед, «аптечним» продуктом, призначеним для лікувального харчування людей. Але зараз споживачі починають відкривати для себе гречку і як дієтичний продукт, і як просто смачну та корисну їжу. Тож можна сподіватися й на збільшення попиту на неї.

Все більше цікавляться переробники насінням органічного ріпаку, адже споживачі охоче вводять до свого раціону ріпакову олію. Як і кілька років поспіль, у тренді залишаються бобові культури та вироблена з них різноманітна продукція. Не зменшується попит і на зерно органічної пшениці. До речі, приємно було дізнатися й про те, що все більше людей у Європі віддають перевагу саме органічним продуктам. Наприклад, за даними останніх опитувань, купувати органічне готові 86% мешканців Німеччини.

Ми задоволені результатами виставки, новими знаннями, контактами і маємо обґрунтовані сподівання, що проведена у ці дні робота сприятиме подальшому розвитку нашого органічного виробництва, зміцненню зв’язків із зарубіжними партнерами.

Павло Захарченко, завідувач комерційного відділу


Повернутись до списку новин


Новини

18.02.20

Biofach 2020: світові тенденції й українські перспективи

З 12 по 15 лютого ПП «Агроекологія» вже вп’яте взяло участь у Міжнародній виставці органічних продуктів BioFach у німецькому місті Нюрнберг.

12.02.20

Роздоюванню первісток – особлива увага

Одним із важливих чинників, який формує молочну продуктивність корів є роздоювання первісток.

26.01.20

Сторінками книги – до країни Органіки

У рамках проекту «Ми органічні» у світ вийшла книжка «Подорож до країни Органіки»

14.01.20

Комфорт для первісток

На МТФ №2 запрацював новий корівник