Борошно, гречка, пшоно: що замовляють покупці

Купівля продуктів за допомогою сучасних засобів зв’язку і доставки стає дедалі популярнішою. Повною мірою це стосується органічної продукції нашого підприємства, яку покупці замовляють дистанційно.

Можливість ознайомитися з цінами на органічні продукти на нашому сайті, замовити їх через електронну пошту або телефоном і отримати замовлення за допомогою «Нової Пошти» споживачі мають уже кілька років. І багато з них цю можливість використовують.

Кожного клієнта уважно вислуховують, уточнюють усі деталі замовлення. Деяких споживачів вже впізнають по голосу, адже вони є постійними клієнтами й замовляють нашу продукцію багато років. Надходять замовлення з усієї України, але традиційно найбільше цікавлять органічні продукти мешканців Києва й Київської області. Щороку з’являються нові клієнти. Якщо раніше майже всі вони купували нашу продукцію для власної кухні, то зараз серед них є й фізичні особи – дрібні виробники хліба, іншої випічки. Це свідчить про зростання популярності не лише органічних продуктів, але й виробів, виготовлених за незвичайними рецептами або за традиціями національної кухні, які невеличкими партіями випускають сімейні пекарні й кафе.

Протягом 2018-го року споживачам, що зробили замовлення дистанційно, ми реалізували майже 28 т нашої продукції – борошна, круп, олії. Найбільший попит мало борошно різних видів і ґатунків, особливо – пшеничне вищого ґатунку, якого в нас придбали близько 14 т, а також житнє жорнове, гречане тощо. Серед круп безперечним лідером за популярністю залишаються вівсяні пластівці, яких прихильники здорового способу життя купили понад 1,5 т. Майже сім центнерів у нас придбали різної гречаної крупи – зеленої, смаженої й січки, півтонни – пшона. Чимало покупців віддають перевагу перловці, пшеничній крупі «Артек», ячній крупі, добре купують соняшникову й лляну олію.

Уже другий рік значну частину продукції ми реалізуємо споживачам у наших фірмових магазинах у Полтаві. Цифри свідчать, що органічні продукти популярні у полтавців. Найохочіше вони купують вівсяні пластівці – протягом 2018 року через магазини їх реалізовано понад 1,4 т, а також гречку – її купили майже 1,3 т різних видів, пшоно – понад півтонни, пшеничну крупу «Артек» – більше чотирьох центнерів, перловку – майже три центнери тощо. Чимало у Полтаві реалізовано й борошна різних видів та ґатунків – понад 10 т. Споживачі купували безпосередньо борошно, а також готовий хліб, випечений з нього спеціально для наших магазинів. Загалом же через магазини реалізовано близько 15 т органічної продукції рослинництва й продуктів її переробки.  

Приємно, що кожен продукт із нашого асортименту має своїх споживачів, яких стає дедалі більше. А це свідчить про те, що органічний ринок в Україні продовжує розвиватися.

Але ми не лише продаємо нашу продукцію, а й віддаємо з благодійною метою. Зокрема, допомагаємо на безоплатній основі одній із полтавських лікарень. Для поліпшення харчування її пацієнтів протягом року передали 1,3 т борошна й різних круп.  

Олена Середич, заступник головного бухгалтера


Повернутись до списку новин

Новини

01.03.19

Ціни на органічну продукцію рослинництва та продукти її переробки станом на 1 березня 2019 р.

20.02.19

Нові обрії міжнародного партнерства

З 13 по 16 лютого у Нюрнбергзі (Німеччина) відбулася Міжнародна виставка «BioFach 2019», на якій гідно представило свою продукцію і ПП «Агроекологія»

12.02.19

Одне поле – кілька культур

Серед особливостей, які відрізняють органічне землеробство від інтенсивного, – одночасне використання досить великої кількості сільськогосподарських культур.

20.01.19

Борошно, гречка, пшоно: що замовляють покупці

Купівля продуктів за допомогою сучасних засобів зв’язку і доставки стає дедалі популярнішою. Повною мірою це стосується органічної продукції нашого підприємства, яку покупці замовляють дистанційно.